Notis orgasmisk!

Si meg nå en ting. Er jeg den eneste i denne forskrudde og snodige, store, knøttlille verden som per dags dato snart har hundrevis med kladder og notater som jeg per dags dato stiller de helt store spørsmålstegnene om de i hele tatt vil bli noe av? Bare inne på mobilen har jeg vel sikkert rundt 40 stikkord til fremtidige blogginnlegg og Youtube-videoer som nå har ligget temmelig uberørt siden de først ble skrevet ned for 2-3-4-5 år siden. Noen av de har ligget på is såpass lenge fordi jeg aldri helt har følt at jeg har funnet den riktige partneren i krim til å gjøre disse prosjektene sammen med. For gudene skal vite at mye av det jeg har skrablet ned absolutt IKKE vil gå særlig bra om jeg prøver å ta de solo.

Og en annen ikke helt ubetydelig del har nå blitt liggende der så lenge fordi jeg først bare ikke følte for å gjøre dem da de først ble skrevet ned. Og så har det på et tidspunkt gått såpass med tid at jeg til slutt har glemt hva de forskjellige stikkordene jeg har skrevet ned egentlig betyr. Så mye av det jeg har notert ned er også litt fremmed for meg i dag når det kommer til hva tanken bak de faktisk var da jeg skrev de inn, så da sier det igrunn seg selv at jeg ikke kan gjøre DE tingene nå.

Såeh.. Ja, disse listene blir i hvertfall ikke spesielt slankere med tiden. Tvert i mot. Og særlig nå som hodet mitt igjen befinner seg i en ekstra kreativ periode hvor tankene nærmest eksploderer i en stor og kaotisk orgasme av nye STADIG særere og absurde ideer og planer. Ja, det er vel ikke lenge til jeg må gå til anskaffelse for en helt ny telefon nå.

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer
    1. Får noen ideer innimellom, men skriver dem med EN gang om det er blogginnlegg 😀 Så blir få stikkord liggende særlig lenge. Jeg er ikke på You Tube da..

      1. Jeg forstår. Ja, nei selv kan jeg ikke gjøre det da jeg aldri har kontroll på når de kommer. Og de kommer gjerne veldig ofte når det først er sesong for det. Når jeg sitter hos terapeuten, når jeg har lagt meg, når jeg er på butikken.. Også videre.

        Så jeg er nok nokså avhengig av små stikkord på hvite notatblokker ihvertfall i en tid til er jeg redd 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg