Mine Youtube-favoritter(!!)

I ganske så mange år har spillelisten over mine mest populære videoer ligget på forsiden på min Youtube-kanal. En liste jeg lenge har hatt litt blandede følelser og tanker rundt da det ikke er til å legge under en sprit-nedsprutet stol at mange av de som nå ligger på topp 10, 15, 20, eller topp 50 for den del ligger der for litt andre grunner enn at de nødvendigvis er “best”.

For eksempel er det ganske mye gammelt fra de 2-3 første årene som ligger på toppen. Noe som gir mening i og med at jo lengre noe har ligget ute, desto flere er det som har hatt muligheten til å få det med seg. Men det er OGSÅ en gang sånn at det var lettere å få flere views før da Youtube generelt var lettere og forstå seg på, samtidig som konkurransen var betraktelig mye mindre – i dag driver jo “alle” på med å lage eget content til Youtube og/eller TikTok liksom.

Så med andre ord; jeg har nå bestemt meg for å bytte ut “Mest populære” med en liste som heller gjenspeiler hvilke videoer jeg er mest fornøyd med, og ønsker at flest mulig skal kunne se, og kose seg med – alene, eller mutters alene. Foreløpig ligger det kun 25 (av totalt 434 videoer) i denne spillelisten, men jeg lover dere at jeg kommer til å oppdatere den fortløpende ettersom jeg i fremtiden måtte klare å skape nytt content som er denne listen verdig:

Stay goregeous! 😁 (ikke sponset av Solidox)

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg