MUJAFFA SPILLET!!

Det var en gang hvor et av verdens mest populære spill, i Norge, gikk ut på å stashe opp biler, sanke respekt blant gangsterne på gata, og pimpe de innvaginale åpningene til en og annen tilfeldig blondine. Nei, jeg snakker ikke om GTA, jeg snakker ene og alene om “Mujaffa BMW” – aka. MUJAFFA SPILLET!!!! 😄

For en uke siden kunne Dagbladet melde at dette spillet forsvinner rundt nyttår, og i den forbindelse har jeg nå tørket støv av denne gamle klassikeren en aller siste gang, men OGSÅ.. min gamle gaming-kanal “Kuklinskis Playroom”.

Deres beste minner rundt Mujaffa? 🥰

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
    1. Vekker mange minner dette spillet! Visste faktisk ikke at den fortsatt fantes med tanke på alt som legges ned.
      Mine beste minner var å komme veldig langt. Likte å ha rød bil. Var det sånn at man bare fikk minus poeng ved å kjøre ned kompiser og blonde damer, mens resten fikk man poeng av å kjøre ned? Synes å huske det haha, ganske sykt. Men likte stemmen til de blonde damene, visste ikke at det var godeste Zahid Ali som jeg hørte. Marte Stokstad ja, da vet jeg hvor jeg skal høre mer av den digge stemmen mmmm. What?? Aldri spist kebab før? Det er sykt digg, finnes veggis kebab ja.

      1. Litt usikker angående det med de forskjellige fotpassasjerene, jeg husker at man får minuspoeng av å kjøre ned de man kan interakte med, men usikker på om det stemmer det andre der.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg