Mine mål for 2024!

2024 er her (baby) og med det er det på tide å sette seg noen nye mål å strekke seg etter, igjen! 😁

Men hvordan gikk det med målene jeg hadde satt for 2023? 😅 Gikk alt i boks? 🧐 Og burde jeg gå ustraffet SETT AT det var et og annet som “gikk skeis”??

Ikke helt utenkelig at jeg må tømme en halv flaske Van Holtens helt på tampen… 😣

Mine mål for 2024!
1. Dra til Bergen!
2. Les flere bøker!
3. Bli flinkere til å spare!
4. Nytt (video)kamera ELLER ny tv!
5. Stikk innom fastlegen!

Hvordan ble DITT 2023? 😎
Har du noen mål for 2024? 😈

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg