5 positive blogg.no-ting!

Blogg.no har fått en god del negativ kritikk de siste årene etter at de valgte å TOTALVRAKE sin gamle verktøykasse Blogsoft til fordel for WordPress – og mye av kritikken har absolutt vært på sin plass!

På en annen side.. noe har også vært litt ufortjent.

For det er heldigvis ikke slik at norges største bloggportal per dags er blitt en kirkegård fra a-å. Det finnes fortsatt en del positive ting med blogg.no, og fem av disse tingene tenkte jeg å ta for meg med dere her og nå.

Hva liker dere med blogg.no? 💞

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

7 kommentarer
      1. Takk!! Nei, ikke sant. 😅 Føler de som styrer dette nettverket burde vært flinkere til å gjøre folk obs på det. Tror det er maaaange som tenker at man ikke lengre kan få innpass her inne, og at vi som blogger her nå er de aller siste bloggerne på blogg.no ever.

        Hadde vært kjekt om de kunne gjort noe med dette inntrykket, så minsker sjansen for at vi en dag å flytte over bloggene våre et annet sted litt mer.

    1. Klart det var en del som var bedre før, men jeg syns blogg.no er en veldig fin plass. 🙂 jeg har blogget i mange år og har vært med på utviklingen. Men det er jo alltid sånn at når noe skifter så er det mange som ikke liker. Alt nytt blir snakket negativt om. Noen ganger er det på sin plass, men veldig ofte er det bare fordi dem har endret noe. Selvom ting fungerer helt fint.

      1. Ja enig i det! Jeg skal være ærlig på at jeg har vurdert flere ganger de 2-3 siste årene å flytte til Nouw, men så har jeg hørt ting om den plattformen også som trekker litt ned der, ting som blogg.no gjør bedre.

        Pluss at hvis jeg fører over bloggen min til Nouw blir ikke kommentarene med, og mye av de mindre bildene fra de eldre innleggene (fra den tiden hvor innleggområdet gjerne var smalere) blir gjerne veldig fucka på Nouw. Har ei venninne som har vært ganske uheldig der med flere bilder som har blitt strekt veldig feil og som ser ødelagte ut på Nouw etter at de har blitt ført over herifra.. 😅

        Så ja, nei. Jeg blir nok værende her i 11 år til, hehe.

    2. Føler jeg har mange blogger å sjekke ut, men virker på meg som det har blitt vanskeligere å søke etter blogger på blogg.no. Synes det også er frustrerende med blogger som ble automatisk slettet for et par år siden. Men ellers er jeg fornøyd. Har en liste over blogger fra 2014 som jeg har lest gjennom, men skulle ikke forundre meg om mange av dem nå er borte. Skriver dette FØR jeg har sett videoen, så kan hende det er gode ting jeg er enig i som er i den.

      1. Ja, uten at jeg har satt meg noe særlig inn i akkurat det så er det også inntrykket jeg har i skrivende stund.

        Så og si 95% av blogger jeg har fulgt opp gjennom tidene er nå borte. Men mange har sluttet og slettet selv da dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg