Livet og døden

Klokken er 04.43 i det DENNE linjen av tekst og bokstaver blir skrablet ned. Undertegnede har muligens fått i seg noen cider, og det er slettes ikke sikkert at han har helt dem ned i et alt for rolig tempo. Men ikke ned på hyrten-styrten heller. Han skulle vel strengt talt gått og lagt seg for 1-2 timer siden, men man må gripe livet ved halen og riste det så godt man kan mens muligheten enda er tilstede. Søvn liksom? Nei det har man aldri hørt om. Er ikke det strengt talt forbeholdt folk som ligger i koma, gamle folk, og de døde liksom?

Nei, jeg sier det bare jeg.. GRIP MULIGHETEN og livet ved elefanthalen mens dere enda kan. Ta ikke alt så sørgelig seriøst. Omfavn de dere måtte bry dere om med masse komplimenter og kjærlighet, og elsk på livet. For det er slettes ikke sikkert at dere får det igjen. Livet altså.

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

3 kommentarer
    1. Vel… mye som er digg i livet som er verdt å leve for. Men alt for ofte er livet noe skikkelig dritt. Har mistet mye de siste to årene. Både i familien og pga politikeres inkompetanse. Har mye angst og depresjoner. Føler at ting bare blir ødelagt og borte mer og mer… Og folk rundt meg bryr seg ikke og holder bare på med sitt A4-liv..

      1. Ja, det er så absolutt mye bra å leve for. Jeg har ikke kjent noe særlig til depressive eller vanskelige følelser på en god stund nå da jeg har hatt det temmelig tipp-topp for det meste ganske lenge, men når det igjen er sagt har jeg jo slettes ikke glemt hvor vanskelig det kan være å se alt det fine i verden, se verdien i å stå opp til en grei nok tid, se verdien i å prøve å fortsette å kjempe, verdien i å.. Ja, alt som rett og slett er bra, sunt og flott for en når man først står der med en hel del dritt langt opp etter halsen, som bare trekker en lengre og lengre ned i synkhjørma.

        Og.. Jeg håper så virkelig at du også snart havner mer på et slikt sted i livet jeg er nå. For det fortjener du. Og det mener jeg selv om jeg ikke aner hvem du er, hva du egentlig heter, og, ja i hele tatt. Håper ting ordner seg for deg også! 🙂

      2. Takk for gode ønsker! Blir bare så deppa når jeg ser at uansett hva som skjer blir man eldre og eldre… blir 30 i september, så er det alle potensielle sykdommer som kan forekomme.. bare fælt.. Alt jeg kan se som er verdt å leve for nå er gaming… og enkelte tv-programmer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg