Kuklinskis julepopurri

Hei og hå – nå nærmer julen seg VIRKELIG med både storm og med skritt. Ja det er like sikkert som det for noen nå føles både godt og trist, alt ettersom. Og “her om dagen” så kunne jeg blant fortelle dere at jeg akkurat hadde hørt “Juletragedien” med Linni Jägermeister, Erik Follestad og Mads “Sommerkroppen” Hansen. Og helt siden det første millisekundet hvor det innlegget omsider hadde blitt publisert har jeg blitt nedringt av nysgjerrige julealver over hele landet som har lurt på “men det MÅ da finnes flere julelåter som du liker også??”. Og jada, DET gjør det.

Og vet dere hva? Siden jeg føler meg såpass ekstra snill og gavmild akkurat nå, ja så skal jeg nå rett og slett gi dere Kuklinskis Juleliste – from all of me, to all of you, og et cetera.

Alice Cooper – Santa Claws Is Coming To Town

Prebz og Dennis – Nissen Må Skjerpe Seg

Erik Follestad og Linni Meister

Kyle Broflosky with special guest – The Lonely Jew On Christmas

Gwen Stefani – Last Christmas

Flyleaf – What′s This

Sanda Lyng og Vidar Villa – Når Julen Kommer

Vazelina Bilopphøggers – Ingen Får Ei Pakke I Fra Nissen

The Julekalender – Rosita og Carlo

Rune Rudberg – Julenissen Tror På Meg

Geir Børresen og Smurfene – Julefred

Bjelleklang – Bestemor Ble Påkjørt Av Et Reinsdyr

Bare Egil Band – Grana Er Streit

Lady Gaga and Space Cowboy  – Christmas Tree

Christina Aguilera – Have Yourself a Merry Little Christmas

Miley Cyrus and Sean Ono Lennon – Happy Xmas (War Is Over)

Yes, det var altså min julelåt-liste det, eller ihvertfall noen av de. Var et par til jeg gjerne skulle lagt til, men som ikke var å finne på Spotify. Vurderte derfor å importere et par sanger fra Youtube i samme slengen også, men det kunne fort blitt litt rotete, så da får det eventuelt heller bli en annen liste til en annen gang.

Og helt, helt avslutningsvis lurer jeg på hvilke låter, band og/ eller artister forbinder DU først og fremst med jul? Og hvor mange av mine julefavoritter liker også DU å høre på enten det nærmer seg jul, eller juli?

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

8 kommentarer
    1. Mye å velge i her, noen kjente andre ukjente for meg..har hørt den Juletragedien..er fengende :)) Ellers hører jeg stort sett på det som spilles på radio.. Ha en fin kveld :))

      1. Akk ja, Juletragedien er så visst ingen juletragedie – ihvertfall ikke i mine klingende ører! ^^
        Skjønner, akkurat radio må jeg innrømme at jeg ikke hører på lengre da jeg helst foretrekker å kunne styre “showet” mest mulig selv 😀

    2. Mange jeg ikke hadde hørt før her, men det er et par som skilte seg ut for meg… Bjelleklang og Vazelina 😊

      Ellers så er jeg nok veldig glad i de klassiske julesangene også, er dem som lokker fram julestemningen his meg 🎅🏻🤶🏻🎄

      1. Hehe, ja, jeg føler liksom at jeg “MÅ” ha et og annet som skiller seg litt ekstra ut samme hva enn vi snakker. Eller, ikke at jeg MÅ det, men at det gjerne blir litt sånn med meg likevel på et eller annet vis.

        Skjønner, de er som regel ikke jeg så glad i. Eller, noen av de liker jeg faktisk ganske godt, men de mer kristne sangene der ute som Et Barn Er Født I Betlehem og Glade Jul, er jeg ikke så veldig glad i da jeg ikke føler de appellerer til meg, også har jeg aldri hatt noe særlig gudstro overhode, så.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg