KRENK DE ELDRE!

Jeg tenkte at jeg skulle skrive et lite innlegg om de eldre.
Men.. Så bestemte jeg meg tilsynelatende til slutt for å la være av TRE enkle grunner:

1. Det jeg hadde i tankene er ikke akkurat en sak jeg bryr meg så mye om. Det er knapt en sak.

2. Skulle jeg skrevet dette innlegget ville det vært mest fordi jeg ønsker å provosere for å provosere.

3. Jeg har de siste årene stadig fått mindre og mindre sansen for andre som provoserer først og fremst for å provosere, sånn uten å egentlig ha så veldig mye å si. Og ja.. Resten sier igrunn seg selv. Vær slik du gjerne vil at resten av verden skal være!

Så grunnet min stadig voksende selvrefleksjon og kjedsommelige modenhet *oppkast i nesa!!* må jeg bare beklage – dere får altså IKKE det innlegget jeg opprinnelig tenkte å gi dere for bare noen minutter siden! xD

Med mindre noen tilbyr meg en gratis dust-blow eller noe da.. Men selv da vil det bare være temmelig maibbi babbi.

Har jeg simpelthen blitt en grå stær??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg