Koronabandens siste stikk?

Yeah, så er ventetiden endelig straks over. På torsdag skal jeg igjen sette meg i godstolen, i det en forhåpentligvis hyggelig og stabil sykepleier skal få den ære det måtte være å stikke hull i min høyre arm. Jeg slapp rimelig billig unna sist da jeg ikke fikk noe særlig til bivirkninger eller plager at all, så det er lov å håpe at jeg er ca. like heldig nå også.🤞  Samtidig jeg velger å være realistisk, og heller vil ta et slikt tilfelle som en hyggelig overraskelse, fremfor en selvfølgelighet som brått kan komme og bite meg både litt her og litt der.

Drømmen har lenge vært at så fort dette installmentet er på plass så skal jeg sette meg på toget igjen. Det begynner å nærme seg to år(!!) siden sist. Og det ville vært en løgn å si at jeg ikke har savnet både den ene og den andre byen siden da. Mest sannsynlig så kommer jeg til å ta meg en tur, og mest sannsynlig vil første reise igjen gå til Oslo. Så kommer jeg for sikkerhets skyld til å ta koronatest, samt sette meg selv i karantene til testen er ferdig, så fort jeg er tilbake i Oppdal. For selv om jeg vil være “fullvaksinert” nå ganske så straks så er jeg samtidig klar over at dette ikke er noen garanti for noe som helst. 😇

Hvor tidlig jeg kommer til å reise kommer dog litt an på. For øyeblikket er de jeg er mest keen på å treffe nogen lunde opptatt, og jeg ønsker ikke å gjenta “fiaskoen” fra sist hvor jeg bare reiste nærmest på dagen, og endte opp med å nesten ikke få treffe noen – bortsett fra et dusin rumenske tiggere på Karl Johan..

Ting går i hvertfall stadig fremover. Jeg sa til terapeuten min tidligere i vår at jeg tror denne høsten og vinteren vil bli veldig bra, trolig de beste på flere år!! 😀 På det tidspunktet var jeg fortsatt noe i tvil om når en del ting som lenge har trykket og skapt mye mørke, uro og depresjonas ville lette, og fly av gårde. NÅ har de vanskeligste utfordringene sluppet tak og blitt borte, og jeg anser torsdagens vaksinetime som the final boss.

Ironisk nok vil den neppe bli i nærheten av de tøffeste av de, så sånn sett kan det virke som at mitt 2021 vil bli ganske det samme som å runde “Resident Evil 4” igjen!.. bare for å kaste ut en referanse som jeg er helt sikker på at ALLE av dere måtte ta.

Haha!! I det jeg skulle poste dette innlegget nå tikket det inn just inn en tannlege-time på telefonen.. så da har jeg én ting til å “glede meg til” de neste par ukene 😅 Yeeeeii!!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

5 kommentarer
    1. «..vil bli ganske det samme som å runde “Resident Evil 4” igjen!.. bare for å kaste ut en referanse som jeg er helt sikker på at ALLE av dere måtte ta». 😳 hjelp 😂😂😂

    2. Ja, kan tenkte at det blir godt å få det ferdig! Du har vel gjort det alt siden det er torsdag når jeg skriver dette. Bivirkninger kan være tøffere, men oftest går det fort over.
      Tenker å ta vaksine to i slutten av september. Føler jeg har flere “bosser” Snart bursdagsfeiring, samme dag som valget. Følger du noe med på det? Er mye styr med debatter og målinger hehe. Skal også til tannlegen denne måneden.

      1. «Ferdig» nå ja! 😊 litt øm i arma enda, pittelitt mer enn sist, men utover det så går det ganske så bra her nå 😄

        Følger ikke noe nevneverdig med på valget dessverre (eller heldigvis?), men apropos: hun som satt vaksina mi i går er kjent-ish lokalpolitiker i Trøndelag for Høyre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg