Kontrazter i hverdagen

For en del år siden lot jeg en eks av meg få scrolle gjennom ALT av album som jeg hadde på min kjære, kjære Ipod Classic – R.I.P!

Etter at hun hadde tegnet seg et bilde av som var på den tok det ikke mange sekundene før hun bare måtte erkjenne at hvis hun hadde funnet denne Ipoden (RIP!!!! <3) helt random et sted uten å ant hvem den tilhørte, så hadde hun tenkt at den tilhørte en voksen, med barn.

Og kinda litt sånn kan man vel tenke om mye av det jeg ellers har valgt å ha rundt meg også. “Her MÅ det da bo en satanist, en influencer og et lite barn liksom??”. 🤔 Samtlige av mine interesser er nemlig så på hver sine side av to vidt forskjellige spekter at jeg faktisk blir litt fascinert bare av å tenke på det selv.

For de av dere som har fulgt meg en stund nå kom neppe det som noe sjokk. Og noe annet som nok heller ikke kommer som noe “freelancer på deadline”, er det faktum at jeg også er ganske glad i å ta litt bilder. Så jeg har rett og slett tatt en liten “fotoshot” av et og annet jeg har i leiligheten, gjerne rett ved hverandre, men som i manges øyne kanskje krasjer litt! xD

Eier du noe som “ikke passer helt i hop”! 🙂🙃

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

5 kommentarer
    1. Ikke SÅ forskjellig som hos deg tror jeg. Men vi har alt fra vanlig “kunst”, av kjente kunstnere, småbilder for det meste…til alle figurene, sånne kinder-egg-aktige i størresle, fra Big Bang Theory 🙂 Og veldig mye tegninger etc med “barnslige” uttrykk 😀

      1. Mens vi er inne på Kinder… sant at lekene som fulgte med eggene var MYE kulere før? FØR var de jo nesten som hard keramikk av noe sort. Men så ble alt forvandlet til trist og kjedelig plast 😢 riktignok mange år siden jeg var borti de eggene nå, så mulig ting har bedret seg igjen.

      1. Haha så koselig at du også kaller henne mini nå! 😁
        Jo hun vet hvem du er.. hvor du bor.. personnummer.. ALT. Og hun er IKKE.. redd for å skulke barnehagen 😈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg