De små gleder – KLESVASKEN! <3

Nevn 1 ting du liker ganske så godt, men som “alle andre” helst ikke digger i hele tatt!

Mens jeg venter på et svar fra deg skal jeg nå skrive litt om hva jeg regelmessig koser meg med, men som du som nå leser muligens måtte ha litt vansker med å helt forstå.
*
*
Jeg har i mange år hatt en greie for klesvasken. Jeg får en barnlig følelse av ren glede hver gang jeg stapper klær ned i vaskemaskinen, og det å helle i vaskemiddel for deretter å trykke på den DEILIGE knappen som setter i gang hele vaskeprosessen.. rett og slett en ubeskrivelig tilfredsstillelse!!!! 😊

Og det stopper på ingen måte der må dere vite. For når det jeg har lagt i omsider er ferdig vasket, ja så er det tid for å henge det opp. Og du store min for en terapeutisk følelse det gir meg.

Det ligger ikke noe seksuelt bak det, bare så det er sagt. Men når jeg først legger noe ned et sted som gjør at det jeg har lagt i først går fra å være skittent til å bli rent, og jeg deretter henger det opp vått, og “knips”, så er det blitt tørt igjen – ja da syns jeg det må være lov å trekke litt på både det ene og det andre

Og selvfølgelig er det hele nokså logisk når man tenker over det. At alt det skitne du putter ned i vaskemaskina blir rent, og at når du så henger det opp så tørker det. 😁😍 Det er på sett og vis ikke rart i dette i hele tatt. BUT STILL! – i en alder av straks 30 år syns jeg dette fortsatt er rimelig fascinerende, og jeg får stadig den samme følelsen som da jeg som liten gutt la tennene mine i et glass ved siden av sengen – og VIPPS så var de blitt gjort om til penger dagen etter!

Både det å vaske klær i en vaskemaskin, forså å henge det opp til tørk igjen siden er og blir noe av det deiligste jeg kan bruke tiden min på, og jeg håper av hele mitt hjerte at denne hverdagsgleden står ved min side mot evigheten og forbi 🤩

❤️🖤💜 Flere som har det på samme måten? 💜🖤❤️

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg