Klar til FEST?

Leif er rar. Life is strange.

Om ikke så alt for langt frem i tid skal jeg delta i noe som en 10 år yngre meg aldri hadde gått med på! I helgen fikk jeg nemlig en invitasjon til en fest i hovedstaden – som jeg var rimelig kvikk til å takke ja til! 😁

Jeg har deltatt i én fest i hele mitt liv (hvis vi ser bort ifra “ufrivillige” skolefester), og det var en hjemme alene-fest med fire personer (inkludert meg) sommeren 2010 – altså 12 år siden!! 😳 Etter det har jeg ikke vært interessert i noe annet. Og jeg har ikke alltid vært særlig fan av alkohol heller, for å si det mildt.

Men nå har jeg booket en Oslo-tur ene og alene pga en fest. Og det kan tenkes det kommer “litt” flere folk enn tre-fire stykk denne gangen. Sannsynligvis snakker vi minst hundre pers. Og alkoholen kommer definitivt til å boble i lokalene.

Jeg er selvfølgelig spent. Har ligget og tenkt litt de siste nettene. Jeg kommer til å befinne meg utenfor komfortsonen på flere felt, det er det ingen tvil om. Men når det igjen er sagt så er jeg optimistisk, og jeg tror dessuten at dette vil bli et av de topp 5 beste kveldene… i hele mitt liv.

Okey, nå skal jeg være litt forsiktig med å verken ta for mange sorger eller gleder på forskudd. Prrrrrrøve å fokusere mest mulig på nuet (og bla, bla bla), og heller ta alt som kommer når det kommer. Men jeg er ganske enkelt noe spent, samtidig som jeg gleder meg veldig og tror at dette attpåtil vil åpne visse dører for meg i fremtiden. 🥳

Stay goregeous! 🦋

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer
    1. Ja, det ser ikke ut som det er helt deg med sånne fester, har du vært på nyttårsfester og andre mindre fester? Har det selv, men er det jeg liker best her i verden. Men hvis du er klar for det så kjør på!

      Lurer på en annen ting som kanskje ikke passer helt til dette innlegget, har du fulgt med på Freya saken? Hvalrossen som ble avlivet? Tragisk. Saken er komplisert men har du noen tanker rundt det?

      1. Endte med at jeg dro! Festen skjedde på onsdag (17. august) og det kommer noen klipp fra den i ny vlog som jeg skal begynne å redigere så fort jeg orker. Akkurat nå er jeg i litt dårlig form etter å ha fått korona (for aller første gang). 🤧

        Hmm, har ikke orket å sette meg noe særlig inn i det. Syns det er tragisk, men samtidig er det veldig mange andre flotte unike dyr som blir drept av mennesker hver dag av minst like kjipe grunner, uten at folk eller media snakker om det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg