Kaptein Sabelmetal!

Foto: pixabay.com/

Her om dagen, dvs. i overigår, så snublet jeg over noe på Youtube. Kunne det ha vært et gammelt anker som lå i sanden sort som natten? Tja, ihvertfall.. da sjalet som var blitt knyttet rundt det i håp om å skjule det for meg, og den store hemmeligheten til slutt ble avslørt kunne jeg knapt tro mine egne ører.

Noe som derimot er til å tro, og som neppe er en særlig godt gjemt hemmelighet heller er at jeg er å anse som en nokså stor Sabeltann-fan. Ikke så veldig av det nye og mer moderne Sabeltann, men det riktige gamle-gamle.

Og det jeg skal dele med dere nå kjære landkrabber er noe av det kuleste jeg har sett og hørt på Youtube på en god stund!!

Treven Kaaby: Grusomme Gabriels Spøk

Treven Kaaby: Kongen På Havet

Er først og fremst disse to jeg har hørt på (på repeat!!) til nå. Men har tatt en liten rask titt innom menyen, og ser at det er litt forskjellig å finne. Og med det mener jeg at alle låtene ikke bare er Sabeltann-relatert, hehe.

Jeg har selvfølgelig abonnert og lever nå i spenning på hva denne fyren har å tilby fremtiden.

Stay goregeous!! ☠️

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg