Julekaker og andre julesaker

Åh! Hei der, er du her nå igjen du da? Nei så hyggelig. Om du forstyrrer? Nei, slettes ikke. Er forstyrret nok som det er jeg, så ikke tenke på det. Å du lurer på hvorfor jeg har hendene bak ryggen? Jo altså.. Det har seg nå nemlig sånn at jeg har vært ut på en aldri så liten handel. Julehandel sier De? Næh, jeg vil ikke akkurat si det. Men når du først nevner det – ja ble det faktisk til at jeg kjøpte meg no julegodt.


Bare dette sier De? Ja, nå skal jeg ikke nekte for at jeg var svært så fristet til å ta med meg både det ene og det andre. Men noen skal jo betale for alt sammen også. Og noen skal jo prioritere også. Men det er klart, tenker man for mye så blir en både gul og blå før natten faller på, så det er greit å ikke bli helt tulletuss også. Men dette var altså det jeg tok med meg av julegodt hjem i dag. Å du lurer på om hva jeg syns om de pepperkakene? To sek så skal jeg finne det ut!


Hmm… Jo… Altså… Vet du hva? Disse kjeksene skulle jeg muligens aldri ha kjøpt. For for å være ærlig, og det er jeg stort sett altså, så smakte disse pepperkake usaklig godt. Det skulle nesten ikke vært lov en gang å smake så godt. Smaker som en deilig ballerina som akkurat har gått ned under en åpen himmel like ved måneoppgang. Og De spør om jeg er sponset av noe slag? Ikke som jeg vet. Enn så lenge har jeg nok det slaget til gode, men hvem vet.. Kanskje et lite infarkt er like rundt hjørnet? I det minste noen ekle mandler? Hvem vet?

Men nå kjære Dem, ja nå må nok jeg be Dem om å gjøre noe annet en liten stund. Du skjønner, dette innlegget er over nå. Slutt. Vel, ikke for det. Du kan alltids lese det hele på nytt igjen. Ja bare hvis du vil altså. Ja, også hadde det jo vært ekstra trivelig om du la igjen en liten hilsen sånn i denne førjuls-tiden. Det hadde jeg blitt glad for skal du vite. Og hvem vet, kanskje jeg kunne tatt meg og besøkt deg en liten tur etterpå? Vel, vel. Til vi blogges igjen – påååå gjensyn! 😀

Ho-ho-ho!! Og alt sånt no..

6 kommentarer
    1. De pepperkakene har jeg IKKE smakt. Synes de “vanlige” man få i butikken er rimelig kjedelige, men gidder ikke bake selv. Så kanskje dette er tingen 🙂 Nå skal jeg ut å leke med rotter. Ha en strålende dag.

      1. Okei skjønner ^^ da kan jeg ihvertfall anbefale def å prøve disse nye pepoerkake-kjeksene fra Ballerina. For jeg også syns igrunnen at de vanlige butikk-pepperkakene er litt kjedelige. Men akkurat disse med sjokolade syns jeg var en fin oppgradering.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg