Julebrussaftens tilbakekomst!

I går kveld fikk jeg virkelig understreket en gang for alle (ovenfor meg selv) hvor drastisk aktiviteten min her inne har forfalt med årene. Ganske tilfeldig satt jeg og bladde meg gjennom arkivet fra november 2011, og jeg kom frem til at jeg postet intet mer (eller mindre) enn 88 innlegg denne måneden – bare 12 innlegg unna 100.

88 INNLEGG!! Mot ja, hva da? Nå i september kom jeg akkurat ikke opp i et tosifret antall en gang, og samtlige var mer video-innlegg, enn et faktiske old-school blogginnlegg med en viss mengde tekst og “døde bilder”. Jaja, sånn kan det gå!! 😇

Enyways. Tenkte å vise dere noen fangster jeg har samlet inn i dag. Og la oss starte baklengs. For troooooor dere ikke at butikkene har begynt å ta inn enkelte juleprodukter FØR HALLOWEEN i år som i fjor?

Ikke så mye vel og merke, men Funlighten er ihvertfall på plass igjen nå. Har enn så lenge ikke hamstret og lagt meg opp et lager som jeg kan tjene grådig på via Finn om kort tid – jeg har tro det eller ei blitt mer og mer en nice guy igjen med årene. Foreløpig har jeg nøyd meg med disse to:

Har per nå “gjemt” de litt vekk bakerst i kjøleskapet i håp om at jeg helt skal glemme at jeg har de i noen måneder. Fortsatt ikke sånn at jeg kan selge de for 1000 kr pr senere, men sånn at jeg faktisk fortsatt har denne julesaftbrusen/julebrussaften(?) når desember-måned ligger enda nærmere til enn den gjør i her og nå.

Men føøøøør jeg var og handlet i dag så var jeg først og hentet noen pakker her og der (i postkassa og postkontoret). Fant blant annet to bokstøtter på Finn for noen uker siden som jeg ble sånn passe letta over å omsider få nå. For jeg har vært litt redd for at posten kunne ha rotet de bort, eller at de har kommet frem for noen dager siden, men at jeg bare ikke har fått beskjed… Merkelig hvor fort paranoid jeg kan bli av å vente pittelitt på ting.

Og for ordens skyld så har jeg ikke ventet spesielt lenge denne gangen. Det er rett og slett bare jeg som stadig støtt ikke er så god på den derre… ventingen 😜

Ja, og så bestemte for øvrig noen filmer, samt Poppy sitt nye album (“Flux”) seg for å ankomme postkassa mi i dag!!

Men nåååå er det på tide at jeg løsriver meg fra sofaen en stund og får ordnet meg noe mat. Dog et siste spørsmål før vi runder av dette innlegget fult og helt: hva syns dere om aktiviteten min på diverse plattformer for tiden?

Syns dere jeg poster ting for ofte? Akkurat passe? Eller kan det tenkes at det er noen syke jævler der ute som stadig vil at jeg skal bli enda mer aktiv, litt mer sånn som i den gode gamle tiden? (kan for øvrig neeesten love at akkurat DEN hyper-aktivitet aldri kommer til å cumme tilbake…) 🤭😅

Stay innavla og god pul!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
    1. Enig med Bunny over her. Leser gjerne daglige oppdateringer. Gjerne bilder og video, men skjønner at video kanskje ikke er så lett å få til hver dag! Keep it up, Aylar!

      1. Blir IKKE video hverdag her i hvertfall. Men prøver for tiden å legge ut noe daglig på Tik Tok nå. Og så er målet å komme ut med noe ukentlig på Youtube, selv om det hender jeg ikke bestandig greier å innfri der heller. Men jeg prøver 😅

      2. Men ikke alle er på Tik Tok 🙈 Jeg liker blogg, jeg! Med alle medier som finnes i dag, er blogg tross alt sjarmerende og mer personlig! Keep it up, Aylar!

      3. Du har et poeng der, men så lite folk flest engasjerer seg i blogg i dag, kontra andre plattformer, så blir det stadig mindre motiverende å holde blogg i gang også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg