Jeg har blitt anime(rt)!!!!

Det er ikke ofte at jeg velger å flashe mine nye profilbilder på Facebook her inne lengre, men NÅ MÅ jeg simpelthen bare gjøre et aldri så lite unntak.

For en liten tid tilbake fikk jeg en ide om at jeg ville ha noe litt annerledes igjen. Et bilde som skiller seg noe ut mot de godt over hundre andre profilbildene jeg har laget for FB de siste 10 årene. For hva er poenget med å endre bilde om man skal kopiere noe av det man allerede har laget tidligere?

Men hva skulle så dette nye bildet mitt være for noe? Jo, det har seg nemlig sånn at jeg har ei veldig dyktig venninne som vet å bruke fingrene sine. Altså, til å tegne! Jeg har lenge sett på noe av det hun har lagt ut på blant annet sin egen instagram-profil, og en dag i sommer slo det meg at henne vil jeg jammen tegnes av en dag!!

Så jeg sendte en rask forespørsel, fikk et ja temmelig brennkvikt, og nå er altså resultatet klart:

Hva syns dere? Er ikke dette utrolig stilig? ^^

TUUUUUUSEN TAKK til verdens beste Ann Helen for det fantastiske arbeidet du har lagt i denne tegningen – og du skal ikke se bort ifra at jeg gir deg noen andre oppdrag i fremtiden også!! 😀

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook:
aylarvonkaos

Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg