“JEG ER GAMMERN!”

Det har blitt litt blogging fra sengekanten de siste par dagene, og tro meg:
Det kan GODT HENDE at det kommer flere innlegg fra den kanten de neste par dagene.

Jeg har ikke tenkt å gjøre det til en egen greie, men på en annen side,
når planla egentlig jeg livet mitt sist i noe særlig stor grad?

Uansett!! – Her kommer enda en ny episode av “Aylars videodagbok!”,
så slå dere nå til ro, hold fint kjeft, og..  Slutt å syt? Næh.

Har folk hatt stasen dag så langt i dag?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg