Its Toxic!… bitch.

Sikkert skrevet det før, og jeg skrever så mer enn gjerne for dere igjen: Jeg ELSKER en god “kaffekopp”!

Har allerede en del i hus, og i dag ble samlingen utvidet med fem til. Opprinnelig sendte jeg en bestilling på fire kopper da jeg var innom horror-shop.net og snoket her forleden. Men da pakken var ankommet og jeg i dag skulle pakke opp så oppdaget jeg at avsender hadde lagt ved én ekstra – og DET settes veldig pris på! 😃

Disse fire hadde jeg bestilt:

Og her har dere… overraskelsekoppen:

I tillegg hadde jeg bestilt en poster som jeg ikke har ramme til enda, derfor har jeg heller ikke hatt lyst til å ta den ut av rullen sin, men for de av dere som er nysgjerrige og vil se den her og NÅ så er det fritt frem å trykke her! 😈

Hvilken kopp liker du best?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg