1. Noen er sure på Narvesen ja, men de nærmest der jeg bor er ganske bra. Ja, tiggere kan være innpåslitne, spesielt de som maser om minibank, hva får dem til å tro at folk bare vil dele ut så mange penger?? Ja, alt for mange kopier av enkelte youtube videoer. Visste ikke at veganere og kjøttetere kunne mene noe så ekstremt at motparten ikke burde ha barn, har ikke tenkt så mye over det, men er noe som kunne irritert meg. Men er ikke overrasket over alt det idiotiske folk skriver i kommentarfeltene, meg selv inkludert noen ganger hehe.
      Er noe kjent med den bakgrunnsmusikken.

      1. Bare for å ha det helt klart; jeg mener IKKE at alle som er ansatte eller har vært ansatt i Narvesen er sure folk. Er nok først og fremst jeg som bare har vært “uheldig” to ganger på rad når jeg har vært nede og reist nå ^^

        Når det kommer til tiggerne så tror jeg svaret på spørsmålet ditt ihvertfall låter delvis sånn som dette: fordi det ganske enkelt er mange som har vanskeligheter for å si nei, Norge er på mange måter et noe naivt og godtroende land, og dette er det flere utenfor våre grenser som har fått med seg, og bestemt seg for å dra nytte av. Er ikke så lenge siden jeg ga 400 kroner til ei som var i Oppdal i høst f.eks xD..

        All bakgrunnsmusikken BORTSETT fra de tonene som jeg har lagt inn de 8-10 siste sekundene i det man får opp den abonneringsknappen er soundtrack fra Hotel Cæsar 🙂

      2. Trodde ikke du mente det. Men hvis jeg er uheldig flere ganger på rad begynner jeg å lure litt. Vel, er ikke noe i veien å gi tiggerne som sliter noen kroner, gjerne sedler også. Men hvis de kommer og maser om minibank så fraskriver de seg retten til å få noe av meg. Ja, den musikken har jeg mer eller mindre vokst opp med siden jeg var ihuga Cæsarfan på ungdomsskolen og videregående. Vet ikke hvor mye man skal nevne Cæsar nå som det er nedlagt, men drømte forrige uke at jeg tok opp musikk fra serien ved å trykke på pause når man hørte den i serien og så record, fordi den fortsatte å spille da. Mye rart i drømmer. Så var rart sammentreff å høre det her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg