Instagram Light #11,2

For de av dere som nå føler at dere har sett akkurat denne collagen før og som nå måtte få litt noia for å ha bekket fullstendig over dusjkameret – slapp av!! Jeg HAR publisert nettopp denne collagen før. Det er bare det at jeg ganske nylig ved en tilfeldighet oppdaget at etter overføringen fra blogsoft til WordPress så har dette, samt et annet innlegg jeg la ut i november (om helseangst) dessverre blitt borte. Helseangst-innlegget gidder jeg nok ikke å prøve å skrive og gjenskape, men siden dette ene Insta-innlegget bare inneholdt dette ene bildet, som jeg heldigvis ikke hadde fjernet fra selve maskina mi, så tenkte jeg som så: Tja, hvorfor ikke bare legge det ut på nytt? Så kan jeg alltids bare slette det igjen hvis den opprinnelige posten av en eller annen grunn skulle komme tilbake.. Noe jeg tviler på vil skje, men for all del. Folk og fe har stått opp fra de døde før, så who nose??

Ehm, og ja. Hvis dere skulle ønske å se flere av mine Insta posts som er blitt lagt ut både før og etter det første og det siste bildet i denne november-collagen er det bare å slå følge: @aylarkuklinski

Flere der ute som har mistet blogginnlegg/ bilder etter overføringen?

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke blitt overført enda. Er det slik at man mister innleggene man har skrevet? Burde jeg kopiere alle i et dokument? Ellers fint bilde:) Klem

      1. Av ca. 2300 innlegg som jeg hadde skrevet og publisert før overføringen har jeg til nå bare oppdaget to innlegg som er blitt borte. Men mulig det er flere.

        Ja, det hadde ihvertfall ikke vært så dumt å gjøre, sånn i tilfelle. Skulle ønske jeg hadde gjort det litt nå ihvertfall, før det omsider ble litt for sent.

    2. Jeg har heller ikke blitt overført til det nye bloggsystemet. Hva skjer med innleggene som er lagret som “Utkast”, blir de borte på det nye systemet?

      1. Vel, ingen av de fire utkastene jeg hadde lagret før flyttingen er blitt borte ihvertfall. Men jeg vil likevel anbefale å ta kopi av de innleggene du er mest redd for KAN forsvinne likevel, siden man vet aldri. Enten det gjelder det du har publisert, eller ikke.

    3. Jeg blei flyttet over i dag, så jeg har ikke peil på om jeg har “mistet” noe på veien- bortsett fra alle følgere og de jeg selv følger da 😛 Men trur jeg har funnet de fleste på Bloglovin’ nå 🙂

      1. Okei 🙂 men hvis du skulle savne moe så driver blogg.no nå og samler informasjon om alle de forskjellige innleggene det gjelder, så da er det bare å sende de en mail der du forteller hvilke innlegg du savner med mest mulig info, som når de ble lagt ut og gjerne også tittel.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg