Ikke lengre like sykt!

Det er på dagen 1 uke siden jeg testet positivt for corona. Det går bedre nå, men jeg har fremdeles litt hostetti-host igjen. Særlig på dager hvor jeg har vært ute og gått hoster jeg i etterkant litt ekstra, så nå er det nesten så jeg vurderer å bare lime meg til sofaen til siste rusk er blåst ned fra hylla.

På en annen side blir jeg ikke sliten mer av en hver minste lille anstrengelse. Og selv om det utvilsomt kan være plagsomt med hostingen så har den altså blitt et sjeldnere innslag den også. Så tenker jeg at det å fortsette å holde på disse turene nå nok gjør meg bedre på sikt enn det gjør ondt ondere? 🤨

Og forresten.. jeg anså lenge på coronaen som “et spill”. Et spill jeg tapte da jeg omsider fikk det. Så nå lurer jeg om jeg skal starte på et nytt et hvor det er om å gjøre å slå ei venninne som per nå har hatt covid fem ganger. Jeg får tenke litt på det.

Hvor mange runder har dere hatt? 🤪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. Jeg kan ikke utelukke at jeg kanskje har vært smittet uten å ha hatt symptomer (jeg er vaksinert) men jeg har i så fall ikke merket noe. Ingen “forkjølelse”. Så har jeg også hatt veldig respekt for faenskapet fra dag èn. Pluss at jeg bor litt avsides (på den annen side har jeg flydd frem og tilbake til Colombia et par ganger, så kanskje det bare er flaks).

      1. Veldig fint å slippe unna så godt en kan! 😊 og flaks.. tja, jo kanskje.

        Krysser slitne fingrer og halvsvidde nesehår for at det holder seg sånn fremover også 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg