Festlige minner og positiv corona!

Nå er det sånn at jeg nesten lurer på om jeg lever selv. For det spørsmålet stilte nemlig Jessica meg “her om dagen” ift at det enda ikke hadde kommet noen ny oppdatering fra meg her inne. Ja det begynner strengt talt å bli en stund siden hun spurte nå, og først NUUUU kommer det endelig(?) en ny oppdatering fra meg.. 😆

Siden sist har det skjedd.. en del. 😊 Ikke så mye før (eller etter) forrige uke, men uka som var var jeg i Oslo, og la oss bare si at jeg har dratt med meg flere veldig fantastiske minner tilbake, ehm.. ja også covid da. Det skulle ta meg mer enn to år, og det måtte en fest til! Men NÅ har også jeg fått det. SKÅL! Merket allerede fredag morgen at formen ikke var helt topp-tippers. Og de siste par dagene har jeg knapt orket noe som helst. Men i dag merker jeg at føler meg bedre, og jeg ser frem til jeg blir helt frisk, og til karantene-tiden går ut fredag.

Og så vil jeg bare si at dere kan glede dere til den neste vloggen kommer ut!! Har en rekke kule ting fra denne turen jeg ser veldig frem til å glede dere – blant annet fra finalefesten til Paradise!!!!!! 🦋🦄🦋🦄 .. som var årsaken til at jeg valgte å dra ned igjen til Oslo “allerede” nå.

Uken som var har vært en sant føkkings eventyr, og de gode minnene jeg sitter igjen med veier ganske greit opp for den “deilige” “cocktailen” jobber med å få ut av kropp og sinn nå.. 😅

Stay goregeous!! 😘

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

3 kommentarer
      1. Nei, skrevet og postet i dag. Da jeg ringte helsesenteret i dag så fikk jeg beskjed om at man ikke skal gå i butikk og diverse før det har gått fire dager etter å ha tatt positiv test 😊 noe jeg personlig syns er innafor.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg