Hvor ble det av Jon Blund??

Dette høres helt sykt ut, men det er like fult helt sant: Jeg har faktisk ikke sovet siden i fjor. For helt etter at 2018 takket for seg har Jon Blund simpelthen ikke vært å finne noensteds og jeg vurderer nå seriøst å melde han savnet. Kan det være at han ble skutt ned av disse rakettene som fartet opp og ned i rommet i går? Man skulle kanskje tro at han hadde nok erfaringer nå med den slags, men det er klart at det å nærme seg en såpass steinhøy alder som Blundern nå har kommet ved er heller ikke noe man skal ta sånn veldig lett på.

Okei, nå ble jeg visst akkurat for trett til å skrive noe mer, så da passer det igrunnen VELDIG BRA at jeg i stede bare kan slenge inn en aldri så liten video-snutt som jeg filmet i natt for å dokumentere alt det som bare ikke skjedde. Annet enn i.. Der inne.

Hvordan har så DERE hatt det i natt?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer
    1. Jeg fikk ikke til å sove før rundt 05.00 natt til 1 januar. Også våkna jeg 13.15. Jeg har hatt en fin romjul, nyttår og jul! <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg