Hold meg i kjeften!

Skulle ønske jeg var flinkere til å holde meg selv hakket mer kort – i enkelte settinger! 🤪

Det er ikke det at man skal holde kjeft, ikke dele ting. Men av og til alt for ofte har jeg en tendens til å overforklare, fortelle irrelevante detaljer/historier, eller røpe noe jeg i alle fall burde ha ventet noen dager med.

Mye av dette kan forklares med et ord. Aspergers.

Heldigvis er dette noe jeg stadig kan bli bedre på. Jeg tror selv at jeg har blitt noe flinkere med å ikke overshare, eller dele en viss type informasjon for tidlig de senere årene. Jeg VET at jeg har blitt flinkere til å filtrere ut noe i mine videoer.. men det skyldes i ganske stor grad at jeg har blitt flinkere til å benytte meg av saksa, såeh..

Nei. Jeg skriver uansett dette innlegget nå med i under et viss håp om at jeg en dag kan se tilbake på det og tenke at jeg fikk det til! Ofte har det hjulpet å kaste ting ut til offentligheten. Forhåpentligvis blir ikke dette et unntaks-innlegg.

?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

7 kommentarer
    1. Ellers? Nå er jeg her inne 2 dager på rad, så nå skal jeg bruke denne tråden til å holde meg aktiv! Ha ha.. Gratulerer med å ende opp med den som må plages med meg så lenge det varer 😛

    2. Ja, det er ting jeg også har gjort mye, ting har blitt for langt når jeg har skrevet meldinger og sånt, selv etter at jeg klipper bort det som jeg føler kan bli litt mye. Det er vel sånn at mange med asperger liker å få med mest mulig når de forteller og tar med det de synes er relevant selv om det ikke er så relevant.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg