Hils på De Blå Ulvene!

Tja.. Nå tenkte jeg å få skrevet litt til dere (og meg) selv igjen, men jeg vet helt ærlig ikke hvor mye det er å skrive nå annet enn at jeg i det siste har vært litt lei av de gamle sneakersene mine som er så og si fullstendig ribba for alt som heter LUFT.. Så i dag stakk jeg opp til Eurosko, og kjøpte meg et par nye (sko). Hadde mest lyst på noe rosa, men de de hadde var akkurat litt for knøttsmå, så da ble det heller de dere kan se under her nå ^^

To herlige Sketchers-sko aka. De Blå Ulvene som jeg skal døpe de om til i kveld i den reneste gatefontenen Oppdal sentrum måtte ha å by på i sådan stund 🤩

Stay goregeous! 🖤

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg