NY BLOGGHEADER!!!!!!

Hei!!!! Hvordan har dere hatt det i dag? 😄 Jeg håper dere har hatt det bra, og at natta som snart kommer sigende inn også blir en av de bedre.

Oh, sånn apropos det – bloggheaderen dere har stirret på et par ganger+ nå har visst forsvunnet!! Og ser man det, en ny og litt mørkere har tatt dens plass. Jeg må si jeg liker det. Ikke bare litt, men en hel del kjempemasse. Nok en gang er det min gode venninne Albertine (trykk på navnet for å komme til hennes yrkes-side på Facebook) som har hjulpet meg med å få den absolutte perfeksjon. Og jeg må bare gjenta meg selv enda en gang: DENNE JENTA HAR EVNER AV GULL ALTSÅ!

Gammel header:

Ny header:Milliarder tusen takk og takk nok en gang Albertine for hjelpen – jeg er mildt sagt veldig, veldig heldig som har en så talentfull og flink venn som deg!!!

Stay goregeous! 🖤

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg