6 funfacts om Hotel Cæsar

Helt siden første episode av Hotel Cæsar rullet over norske tv-skjermer 24. oktober 1998, og til siste episode 14. desember 2017 har høydepunktene og SKANDALENE(!!!!) mildt sagt stått i kø om å både sjokkere og underholde oss.

Og i dag tenkte jeg å presentere 6 funfacts om nettopp denne suksessen – som jeg tror kan virke minst like “morsomme” for de av dere som aldri har sett en eneste episode what so ever, som for de av dere som har sett ALLE 3123 episodene både en og femti ganger! 😊

Noen som lærte noe nytt? 😎

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

9 kommentarer
    1. Lenge siden jeg har sett noe på Cæsar. Men lite her jeg ikke visste om til tross for at jeg bare har sett ca. halvparten av episodene. Ja, Kjetil Bjerkedal er interessant som dukket opp i Syv Søstre også. Til og med introen. Er vel bare høsten 2000 han kunne muligens vært på vignetten i Cæsar, men man fikk vel aldri se han privat med noe særlig backstory. Har hatt et par merkelige Cæsar drømmer i det siste.

      1. Jøss, det visste jeg ikke. Men de har vel vært litt sløve med vignettene noen ganger, og spesielt med rulleteksten etterpå, flere ganger har “guest stars” ikke blitt nevnt i rulleteksten etter episoden. Den vignetten som kom høsten 2000 var han første Albert bare med i de fire første episodene, så forsvant han for godt. Men var på vignetten resten av sesongen.

    2. Det var ikke mange episodene jeg misset av Cæsar før den ble overført til Sumo! Da sklei det (naturlig nok) ut, dog etter at jeg hadde sverget all min bannskap over tv2 for å ta den av hovedkanalen. Her skal det sies at jeg fremdeles anser dette for å være den mest idiotiske beslutningen i TV’ens historie

    3. Du sier i videoen at i løpet av de 3123 episodene som ble sendt av Hotel Cæsar så var det aldri med noen tvillinger, til tross for at dette er et veldig vanlig sjangertrekk for såpeopera.
      Vel, muligens rett i at ingen skuespillere er biologiske tvillinger, men Bitten og Albert fikk jo tvillinger – Sol og Måne, som var med i serien både som spedbarn/småbarn og senere som tenåringer.

      1. Du har helt rett!! 😅 Hadde glemt Sol og Måne da jeg gjorde denne videoen.

        Men det jeg mente var likevel at ingen skuespiller har spilt to tvillingroller. Sol og Måne var to forskjellige karakterer spilt av to forskjellige skuespillere.

    4. Regnet med at det var det du mente ja;) men fikk en følelse av at du hadde glemt Sol og Måne 😉
      Riktig som du sier at de er to forskjellige karakterer og spilt av to forskjellig skuespillere:)
      Så vidt jeg klarer å komme på i farta så er de det eneste tvillingparet med faste roller igjennom hele serien da. De er dog to-eggede tvillinger, og rent biologisk(irl) så er de jo da ikke mer like enn vanlige søsken, til tross for at de er tvillinger ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg