My little Bird Preyer (Harley Quinn)

Skulle det altså være noen tvil så er jeg fremdeles veldig glad i å samle på ting. Dog shopper jeg ikke like mye fysisk stuffs lengre av litt diverse årsaker, men det hender (og litt føtter).

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise fram det jeg har (foreløpig) av Harley Quinn-effekter, og som dere kan se, jeg har da et og annet. Ikke 110% sikker på at jeg har husket å ta bilde av alt her nå, men bort imot.

Jeg VET forresten at det er noen spill som mangler i denne såkalte “collagen”. Jeg har f.eks alle Batman Arkham-spillene, FYSISK til og med, men jeg valgte å ikke knipse de da venninna mi ikke er på noen av disse coverne, og dessuten ikke er sånn mega mye med i de (som hun hadde fortjent å være) heller.

Og en ting til!; hvis det er noen som lurer på hvor jeg har kjøpt alt dette stashet så er mesteparten kjøpt inne på emp-shop.no, blu ray-filmene er vel mer eller mindre kjøpt hos Cdon, og kalenderen på bilde 3 kjøpte jeg på Outland under min andre (og enn så lenge siste <3) Oslo-visitt i høst.

Tuddelidu!! 💄💋

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg