HAR JEG HATT 13 DAMER?

Rykter… Sladder… Baksnakking… UVITENHET. Finnes det egentlig noe mer engasjerende i denne vide, gråe verden enn nettopp det? AH, du føler for å tenke deg om – ikke noe problem, jeg kan vente leeeeeeenge. Men du, i mellomtiden kan vi kanskje sammen ta og unne oss et aldri så lite dypdykk i ihvertfall NOE av det jeg har klart å fiske opp fra ryktebørsen de siste årene nettopp… MEG! xD

Stemmer det foreksempel at jeg er bifil? Har jeg vært sammen med 13 damer? Og er det riktig at jeg driver og dyrker satanismen? Dette og LITT mer skal dere nå straks få svaret på i min helt nye videoblogg!! 😀

Noen som lærte noe nytt??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg