“Jeg har ALDRIIII!”

Foto: Rune Heggvoll

De aller, aller fleste har nok på en eller annen måte fått med seg den populære drikkeleken “jeg har aldri”. I tilfelle det er noen av dere som måtte sitte og være litt usikker nå: man tar en slurk av et eller annet hver gang noen sier en setning som starter med.. “jeg har aldri”.. f.eks “jeg har aldri hatt seksuelle fantasier om meg selv”.. Helt tilfeldig eksempel, jeg lover. Enyways – har man hatt seksuelle fantasier om seg selv da, ja så skal man drikke – har man ikke hatt det, ja da lar man flaska, glasset, eller whatever stå i fred.

Jeg tenkte uansett å gi dere en liten vri på denne leken nå. I stede for å liste opp en rekke ting jeg har gjort, skal jeg i stede gi dere noen eksempler på ting jeg faktisk IKKE har gjort, med et aldri så lite ønske om at jeg skal kunne se tilbake på dette innlegget om et par år, forså å stryke et og annet fra listen.

• jeg har aldri vært i Troms og Finnmark, Viken, Agder, Vestfold og Telemark, eller Rogaland.
jeg har aldri vært utenfor Europa.
jeg har aldri spist kebab.
jeg har aldri vært på bar eller pub.
jeg har aldri vært på konsert.
• jeg har aldri sett The Sopranos, Friends, Vikings, The Handmaids Tale, eller Killing Eve.
• jeg har aldri låst opp en platinum-tropy på ps3.
jeg har aldri tatt på en pupp.
jeg har aldri sett en pupp.
jeg har aldri hatt sex med orgasme
jeg har aldri vært full.
jeg har aldri hatt en spesielt vellykket/ hyggelig jul siden jeg var 10-11 år.
jeg har aldri sett sola gå ned.. eller opp.
jeg har aldri tatt pedikyr.
jeg har aldri vært i et Escape Room.
jeg har aldri vært i et prøverom.
jeg har aldri pusset tennene med en elektrisk tannbørste.
jeg har aldri kjørt bil.
jeg har aldri i voksen alder følt meg 100% trygg på noen. Verken av venner, eller familie.

Foto: Rune Heggvoll

Stay goregeous! 🤫

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg