Grusomme Gabriella?

Det er ikke ofte jeg handler kunst. Eller jooo, det er det for så vidt. Men i form av malerier så tilhører det sjeldenhetene. Det er ikke det at jeg ikke har lyst på mer enn hva jeg eier per nu. Men de fleste jeg kunne tenkt meg å forhandle med… tvinger meg til å kjøpe ny lommebok i samme svingen. 😅

I sådan stund eier jeg to malerier. Et Chucky-maleri av Catzy Munster. Samt et maleri jeg har vært på posten og hentet i dag – malt av min smågale Tik Tok-buddy Sven Haa.

Under en livesending for litt over en uke siden kom jeg til å kommentere et bilde jeg fant litt creepy, plassert like bak der Sven satt for øyeblikket. Han tok det frem og gjorde obs på at det var ledig dersom noen skulle være interessert. Jeg studerte det litt nærmere og hørte meg selv brått si; «jeg vil gjerne kjøpe!». Og som sagt så gjort!

Noe jeg liker så godt med Svens bilder er at man kan se så mye forskjellig i et og samme bilde. Har under flere lives med Sven sittet og sett han male mens vi prater løst om alt og nada lada. Og hva jeg har sett i bildene hans har ofte endret seg minst like fort som samtaleevnene har skiftet kurs. Altså pinlig ofte.

Jeg er heller ikke helt konsekvent på hva jeg ser i det bildet jeg har tatt over nå. Men jeg står inne for det jeg sa live den kvelden. Det er noe creepy ved det. Samtidig noe vakkert. For vakkert og creepy kan gå hånd i hånd – på lik linje som gris og mus.

Jeg tror ikke Sven har gitt bildet noe navn, og jeg vet ikke om jeg skal gjøre det (riktig enda) heller, men i det denne setningen blir skrevet slår det meg at “Gabriella” ikke er så dumt. Som i.. “Grusomme Gabriella”.

Ta veldig gjerne å sjekke ut Svens kunstnerkonto på Tik Tok – den finner dere her! – og skulle dere ha lyst til å følge “den vanlige” kontoen hans også kan det gjøres her!

Stay goregeous! 💛💚

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg