Game over for Paradise Hotel?

Klokken 16.00 publiseres den aller siste episoden av «Paradise Hotel» noen sinne!! 😭💜

På nyåret skifter serien navn, innspillingssted, regler og kanskje også programleder – hvem burde ta over etter at Triana er “ute av spillet”?

Jeg har selvfølgelig en rekke tanker og ønsker rundt nettopp dette spørsmålet, samtidig som jeg også har mine klare formeninger rundt hva man bør beholde videre, og hva som helt fint.. kan droppes.. 🟡 i den nye serien som bare skal hete «Paradise».

I dag skal «Paradise Hotel» virkelig HYLLES, og mitt bidrag til denne festen er en 23 minutter lange video! 😃

Dine tanker rundt “nye” «Paradise»? 🦋
Hva er ditt favoritt Paradise-minne? 🦋

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

12 kommentarer
      1. Jeg skjønner stadig ikke folks behov for å fremstå som “bedre” enn andre, bare fordi man ikke ser på den samme tv-serien, som man gjerne har gjort seg opp noen negative tanker om som man strengt talt ikke har 100% grobunn for om stemmer eller ikke, siden man ikke har testet det ut selv..

      2. Har overhodet ikke noen negative tanker om serien. Bare aldri kikket innom. 😀 Men forstår det slik at du antar at jeg er en av de som har negetive tanker om serien, siden du skriver dette…

      3. Akkurat som at tonefall, ansiktsuttrykk og kroppsspråk har mye å si for hvordan ting man sies tolkes, så har også emoijer/smileys den eksakt samme effekten på hvordan man lett vil bli tolket av andre.

        Jeg tolket emojien du brukte som at du er veldig glad for at du aldri har sett på Paradise.

    1. Hvis PH skal fortsette, skjønner jeg ikke helt det å forandre navn, om konsepter blir det samme. Og Triana har vel har en attetude som er viktig for serien. Men jeg er ikke i målgruppen :).
      Favorittminnet er nok der sønnen min sender seg ut av serien for en del år siden :D.

      1. Inntil videre virker det som at produksjonen vil holde en del kort inntil brystet angående hvor forandret konseptet vil bli, eller ikke. Blir helt klart spennende å se over nyåret om det egentlig blir så forandret, eller ikke 😳

        Blir rart uten Triana ja, hvis ryktene om at hun nå har sluttet faktisk stemmer. Ingen er dog uerstattelige fult og helt, men.

        Aii!! Nå ble jeg nysgjerrig. Hvem er sønnen din? 😊

      2. HAN husker jeg! Begynte vel og merke å se fra sesong 9, men denne sesongen ble jo opplasta på nytt til Viaplay (borte igjen nå da 😒) for noen år siden og da så jeg hele 2012-sesongen på ganske kort tid!! 😅

        Husker jeg var litt frustrert over måten Are snakket på og om Iselin, men han er helt sikkert en kjempeflott fyr utover det. Og jeg skjønner også at det sikkert kunne vært klippet litt annerledes, men er vel noe at blir PH for hyggelig så blir det fort kjedelig og mindre engasjerende i samme slengen også sååå 😊

    2. Du var nok ikke alene om det, det ble, som du sier, klipt for å få en effekt. De ukene han var med ble nok, så han valgte seg ut. Ellers var han ung, nå ti år etter har han helt andre preferanser. Men det var rart å beskue mekanismene fra sidelinja, det fokuset som oppsto rundt. Som mor var jeg ikke begeistra for at han deltok, det skjønner du sikkert. Men det ga meg masse lærdom :).

      1. Skjønner! 😊

        Jeg er ikke akkurat kliss lik meg selv for ti år siden jeg heller. Så jeg vet hvordan folk virkelig kan forandre seg, til det bedre. Så dømmer han på ingen måte i dag for slik han ble fremstilt i PH den gang da.

        Så et bilde inne på bloggen din i går. Er det en ting som ikke har forandret seg så er det at han fremdeles er ser veldig godt ut, en kjekk mann!!

    3. Det jeg husker mest er vel Erik Sæter. Broren til Erlend Elias. Hans utbrudd er bare priceless!
      Blir det et lignende program med nytt navn nå? Det jeg savner mest er at alle sesongene er tilgjengelige på nett haha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg