(fullstendig) Domene kaos!

Halloen, god ettermiddag, god snart-kveld, og i hele tatt.

Jeg tenkte igrunn bare jeg skulle dele noe med dere jeg nå før helga bryter ut sånn skikkelig mot vind og daler. Og det er at nå har jeg gjort det enda lettere for dere å huske hva denne bloggen heter, i dag jeg har med nemlig vært inne og domene-shoppet litt – og ikke bare har jeg vært og kjøpt meg en ny adresse, men TO!!

HVIS DERE VIL kan dere nå glemme fullstendigkaos.blogg.no, og heller få tatovert inn fullstendigkaos.no ELLER aylarkuklinski.no i hjernebarken – ELLER dere kan holde dere til den gamle, gode adressen slik som før.

Alle tre fører uansett til det eksakt samme stedet, for å si det sånn! 😉

Noen som tenker å benytte seg av de nye adressene? 😀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
      1. Jupp. Mulig jeg kommer til å endre litt på innstillingene slik at den adressen man har valgt å skrive inn blir stående, men enn så lenge så lar jeg det være sånn.

        Poenget med disse nye adressene er jo bare at folk skal ha noe som er enda lettere å huske og som tar ENDA kortere tid å taste ned 😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg