Frost Lightyear til tjeneste!

I dag er en slik dag hvor jeg gjerne ville ha ligget i senga i hvert fall noen dager før kulda bestemmer seg for å “let it go” igjen.

For da jeg våknet sånn i 10-tiden kunne Siri fortelle meg at graderne lå på rundt -15, det vil si -18 følsomme. Og jeg hadde sikkert ligget der minst en time etter alarm hadde det ikke vært for at jeg hadde fått en melding på Finn fra ei som ville kjøpe av meg et gammelt Singstar-spill som har ligget ute for salg sirkus en måned nå.

Det ble motivasjon nok til å reise meg opp og ut fra senga, og som kanskje kan ha hjulpet meg med å holde døgnrytmen noen lunde på plass litt til.. 😅 og ikke så veldig lenge etter at vi hadde vekslet cash og adresse så var det bare å sanke motivasjon på nytt.. denne gangen ut av hula-hula.

I og med at Yr har spådd nesehår-stivelses-vær i minst 3-5 dager til, ja så tok jeg meg en tur innom Rema etterpå også for å fylle opp diverse skap her hjemme i samme slengen – sånn at jeg bare kan stenge meg inne en ukes tid hvis jeg vil det, og kose meg med gaming, og hvem vet – kanskje også “pule ut” et og annet forfriskende til dere kjente og mindre kjære følgere/fans/venner/bekjente/les hva søderfaderullandei du vil.

Åja, så skulle jeg ikke bare SENDE litt post i dag, jeg skulle også motta. Noen syns sikkert det er teit å kjøpe filmer som er markert Disney nå som vi har fått Disney+, men enn så lenge har ikke denne strømmetjenesten fått lagt ut ALT av filmer og serier som den dyrebare plastikkrumpa deres sitter og gnir seg til, såååååå..

Stemmer det!! Portrett-modus er kanskje ikke det aller mest optimale hvis jeg vil vise frem mer enn bare mitt dåne-vakre ansikt. xD

Der ja.

Stay goregeous! 🤪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer
      1. Takk!

        Men når det sagt så syns jeg ikke vinteren er så deprimerende at det gjør noe. Er bare litt vanskelig å motivere seg ut i kaldere klima noen ganger man selv er inne et litt mindre kaldt sted 😅

        Men stort sett er jeg veldig glad i vinteren, jeg. Og mørket gjør meg absolutt ikke noe, det er bare fantastisk ^^

      2. Åh, da er du heldig. Skulle ønske jeg hadde hatt det på samme måte. Jeg jobber så hardt med meg selv for å klare meg igjennom vinteren og det er så slitsomt. Jeg elsker vinteren selv, men ikke depresjonen og fibromyalgien jeg sliter med. haha. Men så lenge man gjør det beste ut av dagen så må man være fornøyd. haha. Er jo ikke så mye annet man KAN gjøre. Så du er veldig heldig som kan nyte vinteren. Liker bloggen din forresten. Du skriver veldig bra. En blogg jeg faktisk får lyst til å lese.

      3. Så leit å høre :/

        Har ikke bare vært like vinterpositiv jeg heller vært år. Og jeg vet ikke helt sikkert hva den positive endringen kommer av, men mulig det har noe med at før så var jeg VELDIG begrensende med tanke på hva jeg turte å ta av sjanser når det gjelder å prøve ut nye ting.

        Var først i 2019 at jeg for første gang turte å dra utenfor Oppdal uten at jeg nødvendigvis hadde noen dit jeg skulle som kunne henge med meg hele tiden – og passe på at jeg ikke gikk meg vill! 😳

        Og særlig med tanke på at de aller, aller fleste nå enten opptatt med jobb 24/7, og gjerne har kjæreste og barn også, så er det jo blitt ganske begrenset hvor mange som har så og så mye tid til å være «barnevakt» for meg de og de stedene jeg måtte dra til. Og er ikke ofte at folk kommer og besøker meg i Oppdal mer heller.

        MEN etter at jeg ble typ 27 år turte jeg å dra til først Bergen i 2019, SELV OM jeg risikerte å være alene på nesten hele turen (noe jeg også ble 😅), også når jeg skulle finne frem til riktig buss hjem igjen (som lenge har vært min største usikkerhet på nye steder), ja så har det blitt lettere å komme seg gjennom alle årstidene nå.

        For selv om reising ikke føles like aktuelt på vinterstid som feks om høsten (verken med eller uten at vi legger til covid her nå), så er det blitt lettere å holde ut, ikke anse vinteren som en mørk og trist årstid, men heller en koselig venteårstid som jeg med bedre samvittighet kan fylle med bøker, serier, filmer og spill, til de andre årstidene er her igjen, og jeg kan unne meg en tur til feks Bergen eller Oslo – nå som den store 27 år lange kneika mi endelig er knekt! 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg