For en gnags skyld!

Har just skrevet en tekst som jeg er ganske fornøyd med. Den er kort og enkel. Og veldig relaterbar.

Planen er å gi den et liv i form av en egen youtube-video. I og med at teksten er så kort og enkel er det logisk at jeg også skal gjøre videoen likedan.

Men i stede for å sette opp kamera her og nå forså og trykke «rec» så vil jeg heller tenke på det en liten stund. Ønsker ikke at dette skal bli enda et prosjekt som kommer og biter meg mellom øynene etter at jeg har rushet med sablene.

Forhåpentligvis skal jeg heller ikke overanalysere det (ehm… oh well), for det er også en måte å drepe sine barn på! Men skal se om jeg kan gjøre noe litt ekstra smart med det til over helga. Om det er noe som kan gjøre ideen min enda litt bedre som jeg rett og slett ikke har tenkt på i skrivende stund.

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

6 kommentarer
    1. Er du med på et eksperiment? Jeg aner ikke hva teksten er, hvor lang den er, ei heller hva tematikken er. Derfor så tenker jeg: jeg forteller hva som skal filmes, du filmer og klipper det sammen. Teksten leser du inn og legger som lydspor på filmen. Hva tenker du?

    2. Ja, om jeg sier:
      1. Filmen skal inneholde en elv som sildrer litt under isen (typisk vårtegn).
      2. Den skal inneholde det stedet i naturen/omgivelsene du finner mest ro i (i skogen eksempelvis. Din favorittplass).

      1. Liker innspillet ditt, og uten å røpe for mye så hadde dette passet i alle fall delvis til teksten jeg har skrevet.

        Tenkte litt på kommentaren din etter at jeg la meg i natt, og jeg kan si såpass som at jeg vurderer det, men vil ikke garantere noe riktig enda.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg