Flytter snart til Sibir

Som kjent så har jeg faktisk begynt å bry meg ganske betraktelig om døgnrytmen de siste par årene. Jeg liker å kunne ha mulighetene til å kommunisere og sosialisere med de flotte kjøttbagene som gjerne helst sover om natten og våker om dagen, og i ja, i hele tatt. MEN i løpet av de siste dagene må jeg bare medgi at jeg har begynt å gi noe faen. For nå har det vært så katastrofalt varmt at jeg ikke makter å konsentrere meg om noe særlig uansett.

Så nå i kveld sto jeg rett og slett opp i 19-tiden, og akkurat nå føles det verken depressivt eller feil på noen måte slik som det trolig ville gjort ellers om det ikke var for at det faktisk er 30 grader+ på dagtid. Og guuuud som jeg håper det stemmer det som blant annet Yr melder nå om at det visstnok skal bli kjøligere til uken igjen, det bare MÅ være sant det, hvis ikke så flytter jeg faktisk til Sibir før helgen!..

Stay icecold måtthafakkahs!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

3 kommentarer
    1. Hehe, jeg frøs på leggene utenfor her nå. Luften ble kjøligere etter tordenværet. Nå er det “bare” 20 grader ute og kjølig vind. Det sier vel mye at man faktisk grøsser og fryser litt i 20 varme…temperaturen som var før det uværet var skrekkelig. Ikke noe for meg heller. Nå er det levelig.

    2. Er også lei av denne varmen! I dag også var det 30 grader her, har snudd døgnrytme også. Men ikke så digg å våkne klissbløt av svette i denne fæle varmen. Ja gleder meg til temperaturen stuper litt nå…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg