Blitt salgsmann på Finn!

Jeg har ganske utvilsomt vært veldig litt i overkant flink til å shoppe, shoppe, shoppe opp gjennom. Dog ikke like flink til å selge, selge, selge.. Eller kvitte meg med ting på andre måter.

Joda, jeg har jo solgt, gitt bort og kastet noe fra tid til annen. Men stort sett har ting gått mer inn enn ut. Helt til nå.

I vår opprettet jeg meg en bruker på Finn hvor jeg klarte å karre til meg den ene gullskatten etter den andre som jeg har lett etter, og ønsket meg veldig lenge. 😊 Og nå har jeg jammen begynt å selge diverse ting der også.

Foreløpig har jeg solgt mest spill, og litt filmer, men jeg vurderer også å selge headsettet jeg har nå, samt litt andre forskjelligheter som jeg av en eller annen grunn ikke er like interessert i å ha lengre.

Før jeg begynte å taste på dette innlegget prøvde jeg å finne en dele-link til min Finn-profil slik at dere som vil eventuelt kan “følge meg”, eller i det minste se om det er noe dere ønsker å kjøpe. Dessverre fant jeg ikke noe sånt, men mulig jeg kommer opp hvis dere først logger dere inn, og deretter søker “Andreas Flatås Storli”, som er mitt brukernavn, og *kremt*… Mitt faktiske navn.

Alt i alt syns jeg dette er en gøy ting å drive på med. Jeg mener, særlig for dere som har fulgt meg i noen år så er det nok en velkjent sak at jeg har en del stuff rundt om kring, ting som tar en del plass – og den plassen ønsker jeg nå å ta litt tilbake.

Men det er en ting som plager meg litt.. Salgene, selve “forhandlingene” om jeg skal si det, syns jeg foreløpig bare har gått som en drøm, men det å sende de forskjellige pakkene på posten syns jeg har begynt å bli litt kleint.

“Åja, der er du igjen”, tenker jeg at de som jobber der tenker når jeg nok en gang popper opp der nå. Veldig teit, jeg vet, men jeg gruer meg helt oppriktig litt nå til hver gang jeg skal dukke opp der borte, og sende et eller annet.

Kall det gjerne aspergers!

Uansett, jeg har ikke tenkt å la disse litt snodige tankene og følelsene stoppe meg. Jeg mener – ER det faktisk sånn at noen skulle se “ned på meg” fordi jeg “henger” så og så “ofte” på postkontoret for tiden for å sende litt saker og ting, ja så sier det vel mer om dem enn om meg, righty? 😅

For ordens skyld: ingen av disse posterne er til salgs (foreløpig) – fikk bare lyst til å “skryte” litt :-p

Håper og satser på at disse tankene/følelsene går over snart. Begynte å tenke/føle litt sånn tidligere i vår når det kommer til å vanlig handel også. Det, samt at jeg helst skal ha noe å snakke om med den som står i kassa der og da HVIS det er en bekjent av meg. Spesielt som jeg er venn med vedkommende i et eller annet sosialt medium.

Men hvor var det jeg startet dette innlegget nå igjen… Åja, jo. Jeg har altså begynt å selge ting på Finn – og skulle noen komme over noe på min profil som virker interessant er det bare å skrike ut!!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
      1. Hmm, vet ikke om man kan sende ting med Helt Hjem fra der jeg bor enda. Det har jeg helt ærlig ikke sjekket ut enda, men heller tatt litt forgitt siden jeg prøvde det med bookis.com for noen dager siden, og de henter ikke bøker her jeg bor enn så lenge, kun leverer til.

        Men mulig Helt Hjem fungerer både fra og til fra der jeg bor, det burde jeg strengt talt fått sjekket ut! ^^

    1. Vet ikke om jeg trenger noe men er nysgjerrig på hva du selger og hva du har hehe, men klarer ikke finne brukeren din.
      Hvis du nevner noe av det du selger, kanskje jeg kan søke det opp.

      1. Ja, fant ut en liten stund etter at dette innlegget var blitt publisert jeg også at man ikke kan søke på spesifikke brukere.. 😅

        Men du kan da i stede forsøke å søke «To stk Donald Duck-pocketer». Eller «Ozzy Osbourne Memoirs of Madman LP», så vil du forhåpentligvis finne meg, og resten av hva jeg har ute da 🙂

      2. Ja, fant deg etter å ha søkt på «Ozzy Osbourne Memoirs of Madman LP» hehe, du var eneste som hadde annonse av det da jeg søkte. Mye artig du hadde! Legger du fortsatt ut flere ting?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg