Finn(.no) er min venn!

Jeg skal ikke være vond til å erkjenne det – jeg har svært lenge hatt en del fordommer mot å kjøpe brukt. Særlig når det kommer til cder, filmer og spill. Men heldigvis har jeg modnet de senere årene, blitt langt mer åpen for litt av hvert som nærmest var fullstendig utenkelig en gang, den gang da.

Den siste måneden har jeg nemlig fått meg en ny venn som har hjulpet meg litt ekstra med å fjerne skylappene enda litt mer når det kommer til bruktkjøp. Og i dag kom det ikke bare én pakke i posten via finn.no, men tre!! Og ja, det er utvilsomt en veldig synlig, rød tråd her. Alt jeg har vært bestilt meg i de siste par ukene har nemlig en utrolig sterk connection til min kjære barndom 😀

I skrivende stund kan jeg forøvrig legge til at jeg sitter og hører gjennom denne julekalender-cden, og bryr meg fint lite om at vi “straks” er i juli. For, hvorfor skulle jeg bry meg om sånt som tross alt feirer Halloween hele året rundt? 😄 Ja, jeg bare undrer meg, altså!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg