Fiks Ferdig debutert!

For å holde hode og sjel friskt og ungt er det viktig å stadig gjøre nye ting! Simpelthen ikke gå i sine egne spor – eller noen andres for den saks skyld.. 🐑

I dag har jeg gjort enda en sånn ting jeg har tenkt på en stund, men ikke gjort. Jeg har nettopp vært nede ved pakkeboksene utenfor Domus og levert fra meg ei pakke som en fyr på Finn ville ha tilsendt med Fiks Ferdig.

Grunnen til at jeg ikke har gjort det før er som med så alt for mye annet!: jeg har vært usikker på hvordan det gjøres, og iom at jeg IGJEN har overkomplisert prosessen i hodet herfra og til Helvete UTEN å i hele tatt gjort særlig research rundt hvorvidt tankene mine stemmer eller ikke, så har det heller blitt til at jeg har sendt pakker på den mer tradisjonelle måten jeg har vært best kjent med i en del år nå. 👻

Men som jeg har nevnt tidligere – 2024 skal være et år hvor jeg virkelig skal bryte med disse båndene som jeg mistenker har kvalt samtlige i familien i generasjoner, og sørget for at enkelte slettes ikke har utviklet seg som menneske i den grad menneskeheten er ment til!!.. men i stede grodd seg dønn fast i tradisjoner og fuckings komfortsone. Ludvig-syndromet er og blir reelt.

Neste steg i dette pakkeopplegget blir å skaffe meg ei vekt. Pakken jeg sendte i dag vet jeg verken er for stor eller for tung. 😁 Men til senere sendinger hadde det vært kjekt å hatt ei vekt så jeg vet med sikkerhet om det jeg sender er over 5 kg eller mer.

Og så håper jeg at nå som jeg har markert samtlige av mine annonser som åpen for Fiks Ferdig, at det hjelper meg med å bli kvitt mest mulig av det jeg har på lagerrommet i et enda større tempo enn tidligere! 😎

Tradisjoner er til for å brytes, og grenser er til for å strekkes!.. og strekkes!! 😈 Dog er det jeg har gjort nå en veldig liten deal. Også for meg. Men det er om noe noe jeg ikke har gjort før. Og en pitteliten mikroseier er bedre enn ingen seier i hele tatt.

Stay goregeous! 🥳

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
      1. Er nettopp-sprettopp just det! 😅 Men heldigvis er jeg ikke såå redd for Feil lengre. Tenker stadig mer at Feil heller er min lærermester og venn enn noe(n) jeg skal unngå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg