Femi monsterdate!

Jeg er en overfladisk tykktarm-faen, deal with it – or just let me be!

Det er SÅÅÅÅÅ lenge siden jeg inhalerte noe databrus nå!! Jeg har slavisk holdt meg til kaffe de siste årene, samt livets hengende adrenalinpupper. 🥳 Okey, ikke at jeg har vært så fette crazy og gjort SÅÅÅ mye som har fått adrenalinpumpa til å banke og skamslå på ei lita evighet, men dere skjønner hva jeg forfatter?!

Det var en tid hvor jeg hadde en fullstappet kjøleskapsdør som ene og alene inneholdt gift. Jeg “levde” basically av (og dels for) disse boksene. Men til slutt kom jeg til et punkt hvor jeg bestemte meg for å trappe mer og mer ned, for så å “slutte” – i alle fall i sånn 3-4 år ish.

For i går ble jeg nemlig offer for blikkfang fra ei rosa, lita snelle som jeg bare “måtte” ta med meg hjem! 🥰 Jeg VET så inderlig godt at hun ikke er spesielt bra for meg, men på den andre siden så lever vi bare én gang, og livet er alt for kort til at man til enhver tid kan deale med Fru. og Fru. Fornuft og Fornuftig.

Dessuten har jeg (forhåpentligvis) lært at jeg ikke skal date slike sløtter på tom mage. Og dersom jeg styrter daten er det en reel sannsynlighet for at daten styrter meg..

Ser ikke for meg at jeg kommer til å bygge opp en vane for å jevnlig kjøpe databrus igjen, i alle fall ikke som før. Men jeg kan vel gå fra å være så og si avholds, til å unne meg en og annen boks i ytterst sjeldne lag. Mm, vi sier sjeldnere!

…….. det er dessuten på høy (over)tid at jeg slutter(!!) å forsvare et hvert valg jeg tar for meg for tolk og tannfe! Må generelt bli flinkere til å stå i meg selv. (gleder meg allerede til å gjenta mer eller mindre de samme ordene i fremtidige innlegg… NEI NÅ MÅ VI HA TRUA HER!!!)

Har du sjekket opp Ultra Rosá? 💗

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
      1. Jeg liker den også!! 😊

        Ah, hmm.. den er jeg usikker om jeg har prøvd. Vet du når Ultra Violet kom? Mistenker den kom etter at jeg hadde sluttet, og dermed forsvunnet før jeg «begynte på» igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg