Ting som irriterer med 2020!

Joda, 2020 har så visst sine lysglimter, men som dere sikkert skjønner er det ikke akkurat lyset i tunnelen det skal dreie seg om nå – ihvertfall ikke den type lys som leder deg trygt ut igjen.. 😟

Det som kommer nå er først og fremst en ny “Ting som irriterer”-video, meeeen.. jeg har hørt noen rykter da.. om at det muligens gjemmer seg en aldri så liten eating-challenge mot slutten – så her er det litt for alle og en hver! 🥳

HVA eller HVEM har irritert deg mest i 2020??

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer
    1. Leverpostei får du gratis av meg hehe, hadde aldri klart å spise en skje. Ble du kvalm etterpå? Ja dette året har ikke vært så stas, eneste er at jeg ikke går så mye ut uansett, men er kjipt med alt som stenges, og nettsider som bruker coronaen som unnskyldning til å stenge midlertidig.. hallo altså..

      Jøss, hadde ikke fått med meg at en brann var årsaken til at polarbrødene forsvant, prøvde å lete etter det en stund for litt siden uten hell.

      Folk går altfor tett ved hverandre ja, irriterende å se på! Spesielt når det er gjenger som tydelig har vært på fest…

      Ja, Donald Trump virker som meg som en ekstremt usympatisk fyr, ikke et fnugg av ydmykhet til Joe Biden. Håper de
      får ryddet i dette valgrotet.

      1. Nope, ble ikke det. Syntes kun det var litt kvalmende mot slutten av spisingen, men jeg kjente ikke noen bivirkninger som helst da jeg var ferdig.

        Hvilke nettsider er det du mener bruker coviden som unnskyldning for å stenge?

    2. Ahh.. PH kun på nett-TV irriterte meg oxo! For ikke snakke om at kuttet ble gjort for den siste runden, da den var faen så bra! Bettina Bucanon & Eileen Eriksen -come back, Simo, svenske-gutta, for ikke snakke om reinnsettelsen av en Even Kvam hvor han virkelig kommer til sin rett.. – Det kan jo bare ikke bli feil, det!

      1. Jaa!! Høstsesongen burde HELT KLART vært vist på lineær tv I TILLEGG til på nett. Hvis de uansett skulle hatt bare en sesong på tv i året burde de helt klart ha bytta om på hvilken som fikk gå gå tv, og ikke 🦄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg