“Fått meg” Nintendo Switch! ^^

I dag kom jammen skattepengene og i og med at det var/er null skatt på det jeg fikk under den “vanlige runden” som kom i går, og jeg allerede har flyttet over en del av de pengene til de forskjellige sparekontoene, ja så følte jeg at jeg kunne unne meg noe med det som altså kom inn i dag.

Joda. Jeg KUNNE alltids ha flyttet de, eller i hvertfall NOE av disse pengene til en og annen sparekonto også, men livet er så skremmende kort at man kan ikke spare på alt man eier og har, hele tiden. Man SKAL også bruke en del. Og DET har jeg nå gjort, for i ettermiddag tok jeg meg nemlig turen til Power og kjøpte meg en Nintendo Switch!!

Altså denne konsollen er bare genial. Ikke bare kan man koble den til tven og få et meget sexy bilde og grei lyd derifra, men man kan pokker meg ta den med rundt hvor som helst andre steder i verden også og rett og slett spille på den hvor som helst, når man selv vil. Det er så jævlig genialt det at man skulle nesten tro at det var jeg som hadde kommet opp med det. Men det er det altså ikke.

Foreløpig har jeg ikke sånn dritmange spill til den. Og akkurat det tror jeg ikke at jeg vil ha i fremtiden heller da jeg nok er litt for glad i play station, trophies og etc-etc, men NOEN spill har jeg altså gått til (digitalt) innkjøp for, samt en (gratis) app, hehe. Og tja, hva jeg har valgt å legge inn på den til nå kan dere forsåvidt se HER!

Ehm, ja så var det en liiiiiiiten ting til. Enn så lenge har jeg ikke sånn veldig mange venner innpå den. Så.. Det er vel ikke noen av dere som kunne tenkt dere å spille med meg en eller annen gang? Hvis JA er det bare å sende meg en privat melding på Facebook og ja, så tar vi det eventuelt derifra! ^^

Flere som fikk skattepengene i dag?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer
    1. Dette må jeg bare få meg! Har prøvd det noen ganger, er kjempebehagelig å spille på!
      Ligger litt etter med konsoller! Har fortsatt bare Wii U og PS3. Føler jeg må “gjøre meg ferdig” med dem først. Altså bli kjent med de mest solide spillene der… haha

      1. Vel, er ikke noe stress. Nå er det jo ikke SÅ lenge til PS5 kommer, så da kan du kanskje ihvertfall droppe ps4 og heller kjøpe ps5 når den kommer neste år da den kommer til å spille av både ps4 og ps5-spill. Ja, også kommer det snart TO nye utgaver av Nintendo Switch også, så det kan kanskje være grunn god nok for noen å vente litt med å kjøpe seg Switch også, hehe ^^

    2. Gratulerer med Switch! Jeg kjøpte også en Nintendo Switch samme dag som deg og har de samme spillene, haha. Bare at jeg har Let’s Go Eevee og ikke Let’s Go Pikachu xD

      1. Åååååååh!! 💜 Du har vel ikke lyst til å adde meg vel? Så kanskje vi kan bytte Pokémon i fremtiden, og duellere i Mario Kart?? ^^

        Send meg gjerne din vennekode via Messenger hvis du vil det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg