Et lite pust i bakken

Den som ikke dør skal ei vente forgjeves, heter det!

Dessverre går mye av tiden min for tiden til nettopp.. venting. I en del sammenhenger er det å vente en nokså herlig følelse – men det kommer helt an på.

I skrivende stund er jeg i en venteprosess som ikke føles bare god. En venteprosess som tærer på, og som tar veldig mye fokus vekk fra “alt annet”, noe som igjen er ganske typisk med asperger-syndromet.

Likevel – jeg forsøker så godt jeg kan å fylle ventetiden med et og annet produktivt og gøy nå og da. I dag for eksempel har jeg omsider fått laget en liten video som jeg har gått og tenkt på i noen måneder nå.

Nå er den her endelig, og jeg kan puste lettet ut! Forhåpentligvis.. 😅

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg