En slags flyttevlog!

Skal ikke akkurat skryte på meg å ha vært nevneverdig aktiv på Youtube (eller blogg…) de siste par ukene – særlig ikke når det kommer til eget innhold – men nå er det forhåpentligvis ikke så veldig lenge igjen før alt som har med å komme på plass i mitt nye hjem omsider… får kommet ordentlig på plass.

Da jeg flyttet forrige uke hadde jeg ikke i tankene at jeg burde/ville filme noe som helst, ene og alene fordi jeg ønsket at prosessen skulle gå mest mulig effektivt unna. Likevel skal dere som har ønsket dere NOE innen denne type content få viljen deres i hvert fall litt her og nå. 😊😅

I går filmet jeg en aldri så liten video hvor jeg gikk kjapt gjennom det jeg har igjen å ordne, samt en og annen oppdatering om… ja, det ene og det andre! 😄

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg