“Det siste bildet”?

Bildet dere nå ser over denne litt stusselige teksten tok jeg sånn like ved midnatt natt til i dag da jeg bestemte meg for å ta noen rykende ferske bilder som etter planen skulle blitt strødd litt etter litt utover blogg og MEH de neste par dagene. Men like etter at bildet ble tatt, ja så tillot ikke kamera meg å knipse noen flere da batteriet simpelthen hadde for lav energi. Så da ble det bare dette ene bildet.

Litt uklart og også litt mystisk, samtidig som det også har sine mer klare og trygge sider. Noe mørkt, men ikke helt uten sine lyspunkter. Et bilde som langt i fra er perfekt, men som absolutt kunne vært langt mer “uheldig” på såpass mange måter at HEIII DU!

Ja, sånn sett så syns jeg igrunn dette bildet oppsummerer de siste 365 dagene ganske så okey, og med DET takker jeg faktisk for meg – sånn for denne gang!

Vi “sees” til neste år!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

6 kommentarer
    1. Jeg synes det var et kult bilde jeg 🙂 Likte lyset og klarheten nærme og det litt blury, mørke der framme. Spennende. Godt nytt år 🙂

      1. Takk, ja noen ganger går det visst an å være heldig i “uhellet” også, hehe. Godt nyttår right back at yah! ^^ Takk for følge for denne gang, også videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg