Den store asperger-testen!

For snart 15 år siden fikk jeg etter en del runder hos BUP (Barne- og ungdomspsykiatrisk klinikk) vite at jeg har asperger syndrom (en mild form for autisme).

MYE har forandret seg siden da. Flere av symptomene har blitt “svakere”, og nå har jeg rett og slett gått inn for å sjekke hva en noe mindre omfattende nett-test sier om hvor vidt jeg har asperger, eller ikke.. 😳

Flere som har “testet seg”? 😀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

3 kommentarer
    1. Det er godt det ikke stilles diagnoser på grunnlag av den her testen, for her ville det vært mye hipp som happ hvor jeg hadde havnet iallfall (hehe)
      Om det var en samarbeidsrelatert asberger, ville jeg etter alt å dømme vært en sure thing, for jeg hater seriøst den formen for samarbeid som går på sånt som å bære ting i hver sin ende, osv. Et felles prosjekt med separate oppgaver er ikke noe stress, men å samles flere om samme tingen, er virkelig ikke min greie (haha)

      1. Kom på noe nå.. Han som spilte Svein i Hotel Cæsar måtte faktisk ta en IQ-test før han fikk rollen, det som gjorde susen for han der var at han ikke gjorde det så godt på den prøven. Han fortalte om dette selv i et program som het “Fadeser på fasaden” som gikk på Tv2 vinteren 2006. Sykt random, jeg vet.

        Og ja, helt enig, så mye derfor jeg følte for å understreke et par ganger at dette mest er for “fun”. xD

        Tror det er en grunn til at jeg ikke drømmer så ofte om gruppe-sex. Har nok med å fokusere på å se for meg hun ene dama.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg