Den reflekterende gåte

Foto: pixabay

Min tilstedeværelse har vært lengre enn Jesus Krist, og i likhet med hans far har også jeg blitt klandret for mye av verdens stygt og trist. Opp gjennom tidene har jeg beklageligvis tatt en del liv, men jeg har også bidratt til å forhindre at et og annet har gått tapt.

Mest sannsynlig har du meg der du bor, ja opptil flere steder faktisk. Jeg finnes i svært mange former, og du kan godt si at jeg har eksistert siden før jeg ble skapt. Jeg bidrar til å hjelpe ekstremt mange av dere med å komme seg ut om morgenen, samtidig bidrar jeg også til at enkelte nekter plent å forlate husets fire vegger over hode.

Men stort sett foretrekker jeg å bare være snill og grei, men igjen – stakkars deg om du en dag skulle knuse meg i tusen biter. For da vil min død reflekteres over til ditt hell og lykke, ja som oftest over flere år – har jeg så ofte fått høre og blitt fortalt.

Hvem er jeg?

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Du er speilbilde 🙂 Speilbilde har i alle fall eksistert fra før det ble skapt 🙂 I vann og vinduer osv 🙂 Det MÅ være speilbildet!

      1. Mhmmm, jeg skjønner tanken, men det er dessverre (eller “heldigvis” for meg) ikke heeeeelt riktig.

        Men du er IKKE på dypt farvann nå, for å si det sånn. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg