Den dagen..

Ja, nettopp ja – den dagen!

“Hva er vitsen?”-dagen.
Zero Reasons Why-dagen.
Kristen Stewart-dagen.
Flater ut-dagen.

“Kjært barn” har mange navn.

Den dagen hvor ingen ting føles riktig. Motivasjonen og livsgnisten er liksom bare ikke der. Du prøver deg på flere “gøye” og “spennende” ting, men uten at følelsene og engasjementet gidder å dukke opp for å holde sjela di med selskap. Du stiller deg selv spørsmålet om hvorfor. Også begynner du å ransake livet ditt sånn generelt for tiden, dine siste to-tre uker. Du finner ikke noe nevneverdig å klage på. I hele tatt veldig lite å være nedfor for. Ja faktisk har du oppnådd og opplevd ganske mye kult i det siste – så hvorfor føler du deg likevel så tom i dag da?

Jeg antar det rett og slett bare er nok en sånn dag.

Flere som føler´n? :-p

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Hm vet ikke helt hva jeg skal si her eller om jeg bør si noe. Ja, føler meg ofte ganske tom etter å ha oppnådd noe veldig stort. Noe som kan være bra er spill med mye action og mye som skjer. Som Candy Crush og spill i det området. Hjelper meg mye. Noen dager er bare tomme uansett hvor mye man har oppnådd. Du bør nok bare prøve å “glemme” at dagen er tom, ved å spille spill med mye action.

      1. Nå skal det sies at jeg helt ærlig ikke føler for å spille for tiden, men at jeg heller velger å prioritere tiden min på å være sosial med folk, gjøre ting i irl. Samt å få ut nytt innhold i sosiale media de forskjellige stedene jeg har profil der, men skjønner likevel hva du mener. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg