Jeg slo visst opp, jeg – igjen!

Vennskap kommer, og vennskap lukkes og går. Noen ganger åpnes skapene opp igjen, man tar vennene sine ut og tilbake i varmen, og man innser muligens at man til syvende og sist har det best med de – og at alle andre alternativer er dårligere alternativer.

Den siste uken har jeg åpnet hjemmet mitt på nytt for et noe spesielt vennskap jeg hadde lagt på is siden i vår en gang. Og om jeg nå merker forskjellen? Tja. For saken er at helt siden jeg forrige uke (eller var det uken før det igjen? 🤔) kjøpte inn et nytt kull med Tine IsKaffe så har konsentrasjonen min nok en gang falt litt fra hverandre, og nattesøvnen har på ny fått litt dårligere kvalitet.

Nå kan det selvfølgelig være den overveldende sommervarmen som utgjør dette. Jeg skal ikke utelukke det verken helt eller fullstendig. Men for å si det sånn.. Formen er som regel noe bedre på morgenen før jeg har inhalert dagens dose kald kaffe, enn den er etter.

For å si det sånn; Det er en del grunner til at det nå er en stund siden sist jeg inviterte Tine IsKaffe inn i hjemmet mitt. Og etter det siste bruddet tok det ikke lange stunden før jeg begynte å merke en forbedring i hverdagen, på samme måte som det ikke skulle ta lange stunden før jeg merket en viss forverring når jeg igjen tok det tilbake.

Nå kan det selvfølgelig være at det ikke er produktet i seg selv som er problemet. Det kan være så enkelt som at jeg stort sett forbruker det litt feil. For stort sett så tømmer jeg en liten kartong nærmest på styrten. Mens med den varme pulver-utgaven går det stort sett litt langsommere. Jeg vet ikke. Det er ikke sikkert at det er det heller. Det er ikke sikkert at det er Tine IsKaffe som frembringer tåken i meg i hele tatt. Dette innlegget er muligens, kanskje og mest sannsynlig bare jeg som for ente gang tenker høyt, meneh..

Ja, har uansett tømt lageret nå og tenker ikke å kjøpe inn mer på en stund, for så og igjen se om det vil ha noen betydning. Så får jeg bare kinda håpe at denne sommervarmen som jeg egentlig ikke er så fan av varer litt lengre, slik at jeg lettere kan stryke den fra “Skyldig??“-listen, eventuelt!

Å Tine, du iskalde Tine 💔

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg