Chromatical Man

Jeg kjøper (som kjent) nesten ikke noe fysisk lengre. Jeg foretrekker at både musikken, filmene, seriene og spillene mine er digitale. En tanke som virket ganske skrekkelig for noen år tilbake, men siden har den tanken altså tatt en saftig 360, ja men også en aldri så liten u faktisk, og jeg har i dag et helt annet syn på det hele. Butt still: intet tak uten unntak!

I vår har både Lady Gaga og Ozzy Osbourne slått til igjen med hvert sitt nye album (hvor begge er blitt gjestet av Elton John 😎). To album jeg har hørt en hel del på etter at de ble tilgjengelige på Spotify, og som begge fortjener mer enn det lille de får inn av cash via strømningene der. Så med andre ord har jeg kjøpt begge cd-ene.

Og for å komme med et aldri så lite apropos så sitter jeg nå i skrivende stund og venter på en aldri så liten melding på Finn angående en annen cd som jeg har vurdert å kjøpe en stund. Dere skal få et aldri så lite hint: pikkolo.

Ja, og det er faktisk alt jeg vil si inntil videre!

Hva var den siste cden dere kjøpte?

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg